IPR d.o.o., t: +386 01 423 85 30, e: info@ipr.si

Primer 1

Problem:

Podjetje, ki se ukvarja z razvojem in uvajanjem poslovno-informacijskih sistemov, ni dosegalo planiranih rasti prihodkov, zaradi česar so bili ogroženi dolgoročni cilji podjetja.


Razlogi:

  • Komercialisti so dosegali zelo različne rezultate, pri čemer se ni vedelo, kako dobro so izkoristili posamezne prodajne priložnosti.
  • S širitvijo na nova tržišča se je povečalo število prodajnih aktivnosti, zaradi česar niso več obvladovali nadzora nad prodajo.
  • Prodajne napovedi so bile nerealne, saj so bile bolj rezultat želja kot pa merljivih dosežkov prodajnih aktivnosti.



Potrebe in rešitev:

Direktor je dejal, da potrebuje nek način, da:

  • bodo tudi manj uspešni komercialisti prodajali podobno dobro kot najboljši,
  • se uvedejo prodajni postopki, ki bodo omogočali ustrezen nadzor prodaje,
  • bodo prodajne napovedi dovolj točne, da bodo omogočale planiranje ostalih oddelkov.


To smo mu omogočili s celovito rešitvijo, ki je vsebovala poslovno analizo in svetovanje, prenovitev prodajnega procesa in razvoj prilagojenih prodajnih orodij ter usposabljanje in coaching za uvedbo v prakso.


Rescue
Rezultat:

  • Usposobljen prodajni tim, znotraj katerega se pretaka prodajno znanje in izmenjujejo uspešne prakse.
  • Enoten prodajni proces na nivoju podjetja omogoča dober pregled nad prodajo in pravočasna ukrepanja.
  • Odstopanja doseženih prodajnih rezultatov od prodajnih planov so znotraj sprejemljivih toleranc, kar podjetju omogoča usklajeno delovanje vseh oddelkov.
 
© 2010 IPR d.o.o., izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.