IPR d.o.o., t: +386 01 423 85 30, e: info@ipr.si

Primer 2

Problem:

Eno od vodilnih slovenskih podjetij, ki se ukvarja s prodajo poslovnih in promocijskih daril, je v prvih desetih mesecih leta poslovalo z izgubo. Prihodki od prodaje so v primerjavi z enakim obdobjem prejšnjega leta padli za več kot 30%, dosegali pa so tudi manjše razlike v ceni.


Razlogi:

  • Spremenjene razmere na trgu (zmanjšani marketinški proračuni, večji pritisk na cene).
  • Slaba klima v podjetju.
  • Nedosledno in nesistematično vodenje.


Rescue
Potrebe in rešitev:

Direktorica je povedala, da bi bilo potrebno na hitro nekako:
  • dvigniti moralo komercialistov,
  • razbiti mit, da je vse v ceni,
  • preiti iz pasivne v bolj aktivno prodajo,
  • vzpostaviti bolj sistematičen način dela v prodaji.


Njena želja je bila, da bi se v zadnjih dveh mesecih prodaja bistveno izboljšala, tako da bi poslovno leto zaključili brez izgube oziroma da bi bila le-ta čim manjša. Dogovorili smo se, da s tem ciljem prevzamemo vodenje njihove prodaje v novembru in decembru.


Rezultat:

  • Cilj je bil presežen, saj je bilo poslovno leto zaključeno celo z dobičkom.
  • Poleg tega je bila vzpostavljena dobra osnova za izboljševanje prodaje tudi v prihodnje.
 
© 2010 IPR d.o.o., izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.