IPR d.o.o., t: +386 01 423 85 30, e: info@ipr.si

Primer 4

Problem:

Abraxas d.o.o. je uspešno IT podjetje, ki že več kot dve desetletji nudi celovite informacijske rešitve po meri. Obstoječ portfelj strank so želeli razširiti. Toda pri pridobivanju novih strank so imeli težave. Da bi odkrili razloge, smo najprej naredili analizo obstoječega stanja.


Razlogi:

  • Prevelika osredotočenost na IT in posledično nezadostno poznavanje trga, tako poslovnih potreb potencialnih strank kot tudi konkurence.
  • Pomanjkanje znanj in veščin sodobnega trženja in prodaje ter njuna premajhna vpetost v delovanje podjetja.
  • Neustrezna opredelitev prodajnih programov in nejasnost, katere koristi podjetje s sicer odličnimi strokovnjaki in odzivnostjo ter bogatimi izkušnjami omogoča svojim strankam.



Potrebe in rešitev:

Potrebovali so zunanjo pomoč, s katero bi:

  • celotno ekipo uvedli v koncepte sodobne prodaje,
  • postavili stranke v središče vseh svojih razmišljanj in delovanj,
  • dosegli bolj proaktivno in fokusirano tržno delovanje.


S svetovanjem, sistemom delavnic, raziskavo trga, izobraževanjem in coachingom na konkretnih prodajnih priložnostih smo jim to omogočili.


Rezultat:

  • Obnovljena identiteta podjetja in prodajni programi.
  • Zgrajen prodajni proces in pripomočki za sistematično pridobivanje novi strank.
  • Plan nadaljnjega razvoja edinstvene ponudbe vrednosti.


»Projekt smo poimenovali Preobrazbe, saj je zahteval spremembo našega ustaljenega načina razmišljanja in delovanja. Z njim smo postavili temelje za uspešno poslovanje tudi v prihodnje. Zavedamo pa se, da se moramo tudi vnaprej vseskozi spraševati, kako lahko še izboljšamo pomoč našim strankam.«

Tomaž Ziherl,
direktor Abraxas d.o.o.

 
© 2010 IPR d.o.o., izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.