Problem:
Quehenberger Logistika d.o.o. je del mednarodne skupine Quehenberger, katere vizija je postati najboljše srednje veliko logistično podjetje v srednji in vzhodni Evropi. Njihova filozofija temelji na osebnem pristopu do strank, kar odraža tudi njihov slogan »Close to your business«. Želijo si dvig tržnega deleža glede na relevantno konkurenco in izboljšati profitabilnost, njihovi prihodki pa že nekaj časa ostajajo na več ali manj isti ravni. Kako doseči rast prodaje na zdrav način?
Razlogi:
pasivna prodaja, večinoma le odzivanje na povpraševanja, preveč oddelčno razmišljanje, ne pa kaj vse lahko nudi podjetje kot celota, pomanjkanje znanj in veščin prodaje v turbulentnih časih, neustrezen motivacijski sistem.
Potrebe in rešitev: 
Direktor je povedal, da potrebujejo eksperta, s katerim bi:
dosegli razumevanje aktualnih prodajnih pristopov, dvignili nivo prodajnih znanj in veščin, ugotovili, kdo v ekipi je iz pravega testa za prodajo in kdo ne, presegli preveč oddelčno delovanje in optimalno organizirali prodajno funkcijo.
Glede na njihove specifike smo pripravili in izpeljali 3-mesečni program delavnic in coachingov.
Rezultat:
objektivna slika in zavedanje obstoječega stanja, presežen odpor in strah do prodaje, pridobljena samozavest, razvita ključna prodajna orodja in prodajni priročnik, prenovljen prodajni sistem in plan izboljšav v prihodnje.
»Z Alešem smo bili zelo zadovoljni, pa čeprav nas je neusmiljeno priganjal. S svojim znanjem, predanostjo in energijo je v nas prebudil prodajno žilico in nas dvignil za par nivojev. Sedaj vemo kje smo in kaj vse moramo še postoriti.«
Darko Skrnički, direktor Quehenberger Logistika d.o.o.
|